Veelgestelde vragen

Zoals u heeft gemerkt hebben we recentelijk onze website vernieuwd. Hierbij hebben we geprobeerd onze website zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. De nieuwe website verschilt echter op een aantal punten van de oude site. Vandaar deze pagina. Hieronder vindt u een aantal zaken die wellicht wat meer uitleg behoeven.

De winkelwagen onthoudt de bestelling niet:

Onze website gebruikt een cookie om de inhoud van de winkelwagen op te slaan. Staat het accepteren van cookies uitgeschakeld in uw browser dan zal onze website niet naar behoren functioneren. We raden u aan om het gebruik van cookies in te schakelen. Meer informatie over cookies.

Wachtwoord vergeten:

U kunt een nieuw wachtwoord instellen door op deze link te klikken.

E-mailadres wijzigen:

  1. Log in met uw oude e-mailadres en oude wachtwoord.
  2. Klik na het inloggen op 'Mijn klantgegevens'.
  3. Klik op de knop 'bewerken' onder Accountgegevens, Uw gegevens.
  4. Pas het e-mailadres aan en klik op de knop 'updaten'
  5. Bent u uw e-mailadres en wachtwoord vergeten? Neem dan contact met ons op.

Uw naam wijzigen:

  1. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
  2. Klik na het inloggen op 'Mijn klantgegevens'.
  3. Klik op de knop 'bewerken' onder Accountgegevens, Uw gegevens.
  4. Pas de naam aan en klik op de knop 'updaten'.

Factuuradres wijzigen:

  1. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
  2. Klik na het inloggen op 'Mijn klantgegevens'.
  3. Klik op de knop 'bewerken' onder Accountgegevens, Adresgegevens.
  4. Plaats een vinkje achter 'verwijderen' en klik op de knop 'updaten'.
  5. Klik op de knop 'toevoegen'.
  6. Voer het nieuwe adres in.
  7. Plaats een vinkje bij 'Vink dit veld aan indien uw adres ook uw factuuradres is'.
  8. Klik op de knop 'Nieuw adres toevoegen'.

Ander afleveradres toevoegen:

  1. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
  2. Klik na het inloggen op 'Mijn klantgegevens'.
  3. Klik op de knop 'bewerken' onder Accountgegevens, Adresgegevens.
  4. Klik op de knop 'toevoegen'.
  5. Voer het nieuwe afleveradres adres in.
  6. Plaats geen vinkje bij 'Vink dit veld aan indien uw adres ook uw factuuradres is'
  7. Klik op de knop 'Nieuw adres toevoegen'.
  8. U kunt nu tijdens het afrekenen op de knop 'Wijzig afleveradres' klikken om het andere afleveradres te selecteren.

Hoe plaats ik een bestelling

Iets bestellen op Vivara.nl is heel eenvoudig. U kijkt op de website welk product u wilt kopen en klikt hierop zodat u op de productpagina beland. Als u uw keuze heeft gemaakt kunt u in de kolom "aantal" het aantal producten wat u van dit soort wilt bestellen, invullen. Vervolgens klikt u op de groene knop "plaats in winkelmand" waarna u een actueel overzicht van uw winkelmandje krijgt. Hierin staat de totaalprijs weergegeven en kunt u kiezen om verder te winkelen, de inhoud van het winkelmandje aan te passen of de bestelling te plaatsen. Zodra u alle producten die u wenst in het winkelmandje heeft gedaan kunt u afrekenen. Bij het afrekenen heeft u de keuze om als gast af te rekenen (u maakt dan geen account aan), af te rekenen als klant en direct een account aanmaken of om via uw account af te rekenen. In uw account komen vervolgens uw bestelgegevens te staan. Indien u ervoor kiest om af te rekenen als gast of om na het bestellen direct een account aan te maken, dient u gegevens zoals het factuuradres en bezorgadres in te vullen. Wanneer u kiest voor het afrekenen met een bestaand account zijn deze gegevens standaard ingevuld. Vervolgens kiest u een verzendmethode en de manier van betalen waarna u uw bestelling als overzicht ziet. Als u tevreden bent met uw bestelling kunt u definitief afronden en de betaling doen, hierbij kan het zijn dat u doorgestuurd wordt naar de  website van de betaalverwerker. Zodra de betaling is afgerond komt u op onze bedankpagina en ontvangt u een bevestiging per mail.

Productinformatie

Al onze producten worden opgeslagen in magazijnen waar noten aanwezig zijn. Voor zover wij weten bevatten onze voedingsmiddelen geen genetisch gemodificeerde ingrediënten. Hoewel ons voedsel van premium kwaliteit is, is het niet geschikt voor menselijke consumptie.

Hoe kan ik mijn beoordeling op Trustpilot bewerken?

Je kunt zowel jouw winkelervaring bij Vivara als de kwaliteit van afzonderlijke producten beoordelen via het beoordelingsportaal Trustpilot. Jouw ervaring wordt gedeeld met andere klanten op de respectieve landenprofiel- en productpagina's.

Als de oorspronkelijke kwestie is opgelost, ontvangen wij graag een bewerking van jouw recensie. Je kunt jouw bestaande beoordeling op Trustpilot als volgt bewerken:

  1. Ga naar de Trustpilot website en log in op jouw klantenaccount via het menu-item (het kan zijn dat je de eerste keer een wachtwoord moet invoeren).
  2. Klik op de optie "Mijn beoordelingen" in de keuzelijst onder je gebruikerspictogram.
  3. Zoek de gewenste beoordeling op en klik op "Wijzigen"
  4. Om op te slaan klik je op "Plaats bijgewerkte review".

Je kunt ook meer informatie en uitlegvideo's vinden op de bijbehorende Trustpilot helppagina over a) het vinden van jouw beoordelingen in Trustpilot en b) het bewerken van jouw beoordelingen

Andere vragen:

Staat uw vraag er niet bij, of heeft u na het lezen van deze pagina nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.