Bestellen & levering

Snelle levering

Snelle levering

Wij streven ernaar uw bestelling binnen twee werkdagen te verwerken, zodat deze zo snel mogelijk bezorgd wordt. De levertijd kan variëren afhankelijk van drukte. Uiteraard houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling. Onze pakketten worden verstuurd via PostNL. Als het pakket ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging, met daarin een track & trace-link. Daarmee volgt u het pakket van ons magazijn tot uw bezorgadres. Bent u niet thuis? Dan laat de bezorger een bericht achter en wordt het pakket later nogmaals aangeboden.

Prijzen

Alle op deze website genoemde prijzen en tarieven zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld.

Verzendkosten

Binnen België berekenen wij per bestelling een totaalbedrag van € 3,49 voor verzend- en administratiekosten. Bestellingen vanaf € 40,- worden gratis geleverd.

Levering planten

Indien u planten bestelt, vragen wij u er rekening mee te houden dat de levertijd met 3 à 4 werkdagen verlengd wordt.

Over de levering van de heggen:

  • Heggen worden geleverd in een houten pallet met krat. Dit is de veiligste manier om de heggen te versturen zodat we zeker weten dat ze goed worden geleverd.
  • De pallet wordt niet mee retour genomen door de bezorger.
  • De levering is tot aan de deur, planten worden niet uitgepakt door de bezorger.

Betaling

U kunt uw bestelling betalen met Bancontact/Mr Cash, creditcard of PayPal.

Heeft u een kortingscode? Deze kunt u gebruiken in uw winkelmandje, de prijs wordt dan automatisch verrekend. Kortingscodes kunnen niet gecombineerd worden, per bestelling kunt u maar één kortingscode gebruiken. Kortingscodes zijn nooit geldig op cadeaubonnen, boeken en verrekijkers tenzij daar een duidelijke uitzondering voor is gemaakt.

Productinformatie

Al onze producten worden opgeslagen in magazijnen waar noten aanwezig zijn. Voor zover wij weten bevatten onze voedingsmiddelen geen genetisch gemodificeerde ingrediënten. Hoewel ons voedsel van premium kwaliteit is, is het niet geschikt voor menselijke consumptie.

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht over onze producten of dienstverlening laat het ons dan weten door te bellen met onze klantenservice (02-6404300) of per e-mail (info@vivara.be).

We nemen binnen uiterlijk 14 dagen contact met u op.

Zie ook: Garantie en Retouren